Cena pojedinačnih karata za drugi razred direktnog Inter City voza "Soko" od danas, 1. februara iznose 603 dinara, saopštilo je preduzeće "Srbija voz".
Nije mi jasno zašto ovoliko polemike oko ovoga...?
Jednostavno kome se sviđa nek se vozi vozom, kome se ne sviđa nek se vozi čime hoće, izbor je lične prirode.
Naj važnije je da stignemo tamo gde smo krenuli bez problema i živi i zdravi.
Srećan put...
Pozdrav svima....
Danas 02.02.2023. voz opet ne saobraća. Propade mi još jedan dan. Kažu nekakvi infrastrukturnih problemi. Voz koji je trebao otići pre dva sata stoji pun krcat putnika na stanici.
Koji to auto ne potrosi 3 litre bilo kog goriva do Beograda? Pretpostavljam i da ga parkiras na sred auto puta i ne ulazis u grad posle?
Cemu kuknjava za karte za voz? Zar to nisu isti oni ljudi koji su branili taksiste? Skupo vam je 600 din do BG, a nije skupo od centra do bilo kog dela grada 1000+ din?
Cemu kuknjava,da li postoji povoljniji i brzi prevoz do Beograda? Ko ne zuri nek se vozi duze 20 minuta i placa 450 dinara...Jel znate vi koliko kosta autobus uopste?Cena od 400 nije bila realna.
Prvo, 80 km ima ako ćeš da se drndaš preko Banstola, potom auto-putem od Maradika do Batajnice i onda kroz Zemun do centra Beograda. Ukoliko se celom dužinom putuje auto-putem, to je preko 90 km (npr. od Srpskog narodnog pozorišta do Narodnog pozorišta u Beograd ima 94 km). Čak i da je 80 km, to je 640 din. sa potrošnjom 4 l/100 km i cenom dizela 200 din./l.
Ako već sabiramo sve troškove, putarina je 240 din. po smeru. Parking u garažama u Beogradu košta 80 - 120 din. na sat, a na ulici 45 - 100 din. na sat, ali je vremenski ograničeno tako da se mora parkirati u garaži za duže zadržavanje. Na kraju, koliko košta kupovina automobila, registracija, održavanje itd.?
Zašto do i od železničke stanice mora taksijem? Postoji i javni prevoz. U Novom Sadu je karta 65 din., a u Beogradu 98 din. (Master card) ili 89 din. (Bus Plus kartica). I kad putuješ autom treba da se stigneš do auto-puta. Na ulazu u Beograd upadaš u gužvu već od aerodroma. Putujem barem jednom nedeljno i pričam iz ličnog iskustva. Nikad duže od 70-80 min od vrata do vrata, a u oba grada mi je odredište 4-5 km od železničkih stanica.
Ako već ideš i vraćaš se, verovatno ćeš kupiti povratnu kartu. Ona na blagajni košta 965 din., a preko aplikacije 917 din. Ako putuješ češće, kupiš SRB plus za 800 din. godišnje i plaćaš kartu za jedan smer 435 din. preko aplikacije. Ako putuješ svaki dan, kupiš mesečnu za 12 000 din., što izađe 500-600 din. dnevno za oba smera u zavisnosti od broja radnih dana.
Tako je, svi ti motori oficijelno troše malo. Isto kao što se sećamo koliko oficijelno malo i zagađuju dok ih nisu pohvatali i pokažnjavali zbog lažiranja. Realnost je nešto sasvim drugo, realnost ima neke nezgodne momente poput daleko veće potrošnje od oficijelne, velikih gužvi u oba grada kada ti treba značajno duže da stigneš na odredište uz još značajniju veću potrošnju goriva. Moj predlog je da ti nastaviš da se voziš sam preko Inđije i Pazove do Beograda ako je tebi tako isplativije, niko ti to neće braniti. Da si izjavio da je isplativije za više ljudi automobilom niko se ne bi ni osvrnuo, ali si ti baš ovako odlučio da pričaš bajke kao da niko od nas u životu nije sipao gorivo u automobil pa ne znamo koliko se razlikuje realna od oficijelne potrošnje.
Renault Clio 1.5dci 3.5l/100km ni po gradu preko 4.
Peugeot i Citroen sa 1.4 i 1.6HDI motorima takođe.
Isti PSA motori su i u Ford Fiesti, a Renoovi i u Daciji Sandero i u Mercedesu A i B klase.
Verovatno sličnu potrošnju imaju i VW i FIAT dizeli slične kubikaže.
Benzinci manjih i srednjih kubikaža takođe troše oko 4.5 do 5l na otvorenom (90 do 110kmh u petoj brzini).
Tako da je na 80km jeftinija cena goriva od cene karte za jednu osobu, i ne zaboravite prevoz do ž. stanice i od ž stanice koji ako idete svojim autom ne plaćate, a taksi je 190din start plus 75din 1km, pa izračunajte koliko do ž. stanice u NS i koliko od ž. stanice u NBG do odredišta.
Putnički voz do Beograda i dalje košta malo manje od 400 dinara. On vozi nepun sat do BG. Dasvim prihvatljivo. Soko vozi 36 minuta i cena je oko 600 din.
Dizeli koji trose ispod 4l na 100km su mozda oni sa kubikazom kao Peglica. Mozda na papiru trose manje od 4 l. U realnim uslovima, izlazak iz grada, ulazak u grad, zaboravi. Ne postoji u realnom zivotu.
Malo ti je ta racunica upitna. Koliko ljudi u Srbiji vozi dizelasa koji trosi 4l na 100km? Da ne pricamo o benzincima. Ogromna vecina vozila trosi vise od toga kada ides 130km/h na auto putu, a imas i gradsku voznju dok ne izadjes iz NS i posle u BG guzvi.
Da li neko moze da mi objasni u cemu je razlika izmedju 1 razreda
i 2 razreda u vozu Inter CIty Soko.Zar nije sve isto?Nisam putovao
do sada tim vozom.
Kaze lik ispod:
"2.5 miliona putnika/ 365 dana= 6800 dnevno.. Malo teze to. Neka voz vozi 300 putnika to je 22 relacije tj 11 vožnji dnevno po uslovom da je uvek 100% full"
Imas majstore oko 40 polazaka dnevno (20+20) i voz ima nesto manje od 400 mesta. Uvek je bar 60% pun, u spicu i 90%.
Niste na zeleznicku provirili 20 godina ali sve vi strucnjaci znate. Onaj gore vice da za 600 dinara moze kolima do Beograda, to mozda 2002.
"
Putnik
31.01.2023 • 14:52
Ne, nego će karta za voz koji je koštao par stotina miliona evra naših para biti 1 evro. "
Vidi, treba da je i dzabe ako hoce da bude manje guzve na putevima i manje zagadjenja, nesreca, poginulih i povredjenih. Nekad smo i šinobuse imali. To takodje znaci da ce se i putevi manje habati i bla bla bla. Al neki ljudi prosto ne umeju ili ne mogu da vide više od jedne dimenzije.
Postoji ta povlastica zove se SRBplus. Ona je za mlade do 26 i starije od 60 400din, a za ostale 800 din. Važi godinu dana i omogućava popust u svim vozovima, a od 1. februara i na vozovima Beograd - Novi Sad. Cena karte sa ovom povlasticom je slična onoj iz promotivnog perioda i svakako je vredi uzimati.
Draga Ema, povlastice za 60+ nisu predvidjene jer je voz poslovnog tipa i nece da im penzioneri zagusuju voz te da poslovni svet nema mesto ni da sedne.
Penzioneri imaju druge vozove...
А како ће се вратити кредити из којих је финансирана реконструкција пруге и набавка возова? Логично је да то плаћају они који користе железнички превоз него сви грађани.
"Koliko taj tvoj ekstremno štedljivi automobil troši goriva na 100km? Jednu litru?"
Do BG je manje od 80km.
Primera radi svi savremenj dizeli troše ispod 4l na 100km, a i benzinci su tu negde.
Ovako autom odete od vašeg stana tačno na adresu, bez da plaćate taksi u NS i u BG, a to diže cenu putovanja još hiljadu dve.
U principu, tako i treba da funkcionise javni prevoz. Treba da obeshrabri ljude da idu kolima, ako su sami. Smanjuje se zagadjenje i guzva u saobracaju. Plasim se samo da ni ovo nije komercijalna cena i da ce se opet deo finansirati iz budzeta. Sve u sluzbi promocije.
Na stranu to sto Vucic govori o ovome kao da je on licno izmislio zeleznicu. Ili bar platio sve iz svog dzepa, a ne zaduzivanjem naroda.
Na stranu to sto mi i dalje pricamo o vozu, u poodmaklom 21. veku, izmedju dva najveca grada u drzavi, na 75 km udaljenosti.
Na stranu to sto je to jedina iole normalna relacija u drzavi.
Na stranu to sto nam na ostalim prugama vozovi ispadaju iz sina kao pijani.
@Putnik
31.01.2023 • 14:52
Ne, nego će karta za voz koji je koštao par stotina miliona evra naših para biti 1 evro.
Нигде у свету државни путнички возови не зарађују неки велики новац. Железница зарађује новац од транспорта робе. Држава дотира новац за одржавање путничког саобраћаја јер је то у интересу грађана.
Ne znam samo sta ce Javnom preduzecu Zeleznici Srbije da znaci da se u vozu vozi 200 putnika koji su platili kartu 600rsd u odnosu na dosadasnjih 300 putnika koji su platili kartu 400rsd.
Cena je odlična, u principu je toliko i realno. Ne treba zaboraviti da postoje i povlastice, kao i da je cena još niža u regio vozovima. Putnika će biti i dalje, u istom obimu jer su sve ostale opcije daleko skuplje i sporije.
Plašili su ljude da će cena biti 1000 dinara a vidi se da je mnogo manje od toga.
603din je 3.5l benzina ili 3l dizela, a auto ne potroši toliko do BG.
E sada ako treba da idu dvoje ili recimo porodica sa 1-3 deteta, pa za te pare mogu autom u BG nekoliko puta tamo i nazad.
I ovo je u redu u odnosu na automobil (gorivo + putarina) ili autobus. Plus je cena manja ukoliko kartu kupite preko aplikacije, znaci nekih 570 dinara sto je i dalje prihvatljivo.
i treba
i na kraju se opet niko nece voziti vozom i mirna Backa (a i Srem)
a gradjani ce da otplacuju skupe kredite i da finansiraju odrzavanje linije koja nije profitabilna i nece ni biti profitabilna
bitno da se neko sliko kako iz voza mase - nikom!
Uzimam ovu godisnju sigurno, to mi je 6.000 mesecno, a do sada sam uzimao mesecnu… A kad se premrezimo sa zeleznicom pa odemo do Subotice, Nisa, Bara, Uzica ….
2.5 miliona putnika/ 365 dana= 6800 dnevno.. Malo teze to. Neka voz vozi 300 putnika to je 22 relacije tj 11 vožnji dnevno po uslovom da je uvek 100% full.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Počele da važe nove cene: Poskupele karte za voz "Soko"
Autor: FoNet
Novi Sad
•01.02.2023.
•11:57 > 07:18
Komentari 53
Crni
Simo
Jednostavno kome se sviđa nek se vozi vozom, kome se ne sviđa nek se vozi čime hoće, izbor je lične prirode.
Naj važnije je da stignemo tamo gde smo krenuli bez problema i živi i zdravi.
Srećan put...
Pozdrav svima....
Jovisa
w/e
Cemu kuknjava za karte za voz? Zar to nisu isti oni ljudi koji su branili taksiste? Skupo vam je 600 din do BG, a nije skupo od centra do bilo kog dela grada 1000+ din?
Ivana
Nikola
Ako već sabiramo sve troškove, putarina je 240 din. po smeru. Parking u garažama u Beogradu košta 80 - 120 din. na sat, a na ulici 45 - 100 din. na sat, ali je vremenski ograničeno tako da se mora parkirati u garaži za duže zadržavanje. Na kraju, koliko košta kupovina automobila, registracija, održavanje itd.?
Zašto do i od železničke stanice mora taksijem? Postoji i javni prevoz. U Novom Sadu je karta 65 din., a u Beogradu 98 din. (Master card) ili 89 din. (Bus Plus kartica). I kad putuješ autom treba da se stigneš do auto-puta. Na ulazu u Beograd upadaš u gužvu već od aerodroma. Putujem barem jednom nedeljno i pričam iz ličnog iskustva. Nikad duže od 70-80 min od vrata do vrata, a u oba grada mi je odredište 4-5 km od železničkih stanica.
Ako već ideš i vraćaš se, verovatno ćeš kupiti povratnu kartu. Ona na blagajni košta 965 din., a preko aplikacije 917 din. Ako putuješ češće, kupiš SRB plus za 800 din. godišnje i plaćaš kartu za jedan smer 435 din. preko aplikacije. Ako putuješ svaki dan, kupiš mesečnu za 12 000 din., što izađe 500-600 din. dnevno za oba smera u zavisnosti od broja radnih dana.
@kraj
Mirjana
Mare
kraj
Renault Clio 1.5dci 3.5l/100km ni po gradu preko 4.
Peugeot i Citroen sa 1.4 i 1.6HDI motorima takođe.
Isti PSA motori su i u Ford Fiesti, a Renoovi i u Daciji Sandero i u Mercedesu A i B klase.
Verovatno sličnu potrošnju imaju i VW i FIAT dizeli slične kubikaže.
Benzinci manjih i srednjih kubikaža takođe troše oko 4.5 do 5l na otvorenom (90 do 110kmh u petoj brzini).
Tako da je na 80km jeftinija cena goriva od cene karte za jednu osobu, i ne zaboravite prevoz do ž. stanice i od ž stanice koji ako idete svojim autom ne plaćate, a taksi je 190din start plus 75din 1km, pa izračunajte koliko do ž. stanice u NS i koliko od ž. stanice u NBG do odredišta.
Bns
Nina
Za 36 minuta odredište....
Mile
Dizeli koji trose ispod 4l na 100km su mozda oni sa kubikazom kao Peglica. Mozda na papiru trose manje od 4 l. U realnim uslovima, izlazak iz grada, ulazak u grad, zaboravi. Ne postoji u realnom zivotu.
Marjaskas
andrija
how yes no
Malo ti je ta racunica upitna. Koliko ljudi u Srbiji vozi dizelasa koji trosi 4l na 100km? Da ne pricamo o benzincima. Ogromna vecina vozila trosi vise od toga kada ides 130km/h na auto putu, a imas i gradsku voznju dok ne izadjes iz NS i posle u BG guzvi.
002211
penzioner
i 2 razreda u vozu Inter CIty Soko.Zar nije sve isto?Nisam putovao
do sada tim vozom.
ZX
Cena vozne karte u jednom pravcu cca 14 EUR, tj. cca 1600 din.
Što ne napisa kolike su plate u Holandiji?
Dejan
"2.5 miliona putnika/ 365 dana= 6800 dnevno.. Malo teze to. Neka voz vozi 300 putnika to je 22 relacije tj 11 vožnji dnevno po uslovom da je uvek 100% full"
Imas majstore oko 40 polazaka dnevno (20+20) i voz ima nesto manje od 400 mesta. Uvek je bar 60% pun, u spicu i 90%.
Niste na zeleznicku provirili 20 godina ali sve vi strucnjaci znate. Onaj gore vice da za 600 dinara moze kolima do Beograda, to mozda 2002.
Чортановци
gradjaninX
Putnik
31.01.2023 • 14:52
Ne, nego će karta za voz koji je koštao par stotina miliona evra naših para biti 1 evro. "
Vidi, treba da je i dzabe ako hoce da bude manje guzve na putevima i manje zagadjenja, nesreca, poginulih i povredjenih. Nekad smo i šinobuse imali. To takodje znaci da ce se i putevi manje habati i bla bla bla. Al neki ljudi prosto ne umeju ili ne mogu da vide više od jedne dimenzije.
Lea
Bojan
Postoji ta povlastica zove se SRBplus. Ona je za mlade do 26 i starije od 60 400din, a za ostale 800 din. Važi godinu dana i omogućava popust u svim vozovima, a od 1. februara i na vozovima Beograd - Novi Sad. Cena karte sa ovom povlasticom je slična onoj iz promotivnog perioda i svakako je vredi uzimati.
Neko
Penzioneri imaju druge vozove...
Куп је битан
kraj
Do BG je manje od 80km.
Primera radi svi savremenj dizeli troše ispod 4l na 100km, a i benzinci su tu negde.
Ovako autom odete od vašeg stana tačno na adresu, bez da plaćate taksi u NS i u BG, a to diže cenu putovanja još hiljadu dve.
Boss
ih
upravo kupljena za ponedeljak sledeci
nista ono kupili danas po staroj ceni
Nimbus
Holandija - 2.100 EUR, Srbija 450 EUR
BDP po glavi stanovnika:
Holandija - 58.000 USD, Srbija 9.000 USD
Irina
Davor
Nimbus
Na stranu to sto Vucic govori o ovome kao da je on licno izmislio zeleznicu. Ili bar platio sve iz svog dzepa, a ne zaduzivanjem naroda.
Na stranu to sto mi i dalje pricamo o vozu, u poodmaklom 21. veku, izmedju dva najveca grada u drzavi, na 75 km udaljenosti.
Na stranu to sto je to jedina iole normalna relacija u drzavi.
Na stranu to sto nam na ostalim prugama vozovi ispadaju iz sina kao pijani.
Ema
Комша
31.01.2023 • 14:52
Ne, nego će karta za voz koji je koštao par stotina miliona evra naših para biti 1 evro.
Нигде у свету државни путнички возови не зарађују неки велики новац. Железница зарађује новац од транспорта робе. Држава дотира новац за одржавање путничког саобраћаја јер је то у интересу грађана.
Putnik
Nick sloter
Cena vozne karte u jednom pravcu cca 14 EUR, tj. cca 1600 din.
Sanjar
Igor
/
ta svi su uzimali po 3
@kraj
Marre
Plašili su ljude da će cena biti 1000 dinara a vidi se da je mnogo manje od toga.
Liman
NikolaDetelinara
Postoji 30 polazaka u toku dana u jednom pravcu (60 u oba pravca) + sinhron vozovi.
kraj
E sada ako treba da idu dvoje ili recimo porodica sa 1-3 deteta, pa za te pare mogu autom u BG nekoliko puta tamo i nazad.
Aa
ex chapman
i na kraju se opet niko nece voziti vozom i mirna Backa (a i Srem)
a gradjani ce da otplacuju skupe kredite i da finansiraju odrzavanje linije koja nije profitabilna i nece ni biti profitabilna
bitno da se neko sliko kako iz voza mase - nikom!
Gio
cokanj
Završio sa Vama
SWITCH OFF !!!
Gvozden
Iskreno,vise od 600 ne vredi brzi voz.
pišem komentar
Mrk
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H